Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.05.2016 12:22 - АСАНЧО - МАЛКОТО СЕРЕНГЕТИ
Автор: zdravkoandronov Категория: Поезия   
Прочетен: 198 Коментари: 0 Гласове:
0



                                                      АСАНЧО- МАЛКОТО СЕРЕНГЕТИ

                                   Двайс  пет  години вече уткак  са й родил  Асанчо. Куга минаха , ей? Ми чи  то

сякаш вчера беши!Баща му ,нали гу знайте – Серенгети  му викаха.Тугава  таман гу бяха пуснали  в отпуска от пандиза.Да ми помагал кат  раждам,казал на Надзиратела.

                                   -Слушай-кай-,ма жено! На филма гу видях.Прожекция имаше в панделата.Тоз негъра, Серенгетито, върза жена си на плета, а пък той легна в едно корито. Вика , рита , плачи .  Родилни мъжки мъки!Цялото племе –около него , горкичкия..Жена му са испоти  да виси с големия корем   права, ама гък не каза. Роди си го тя  тип –топ.Исплака  църното  малко Серенгети   и  го дадаха на голямото Серенгети-да гу гушне.Сички  са просълзихме !Дай – кай –

и  ний да упитаме!

                               -Да съ махаш – му викам –че кат грабна кола от плета -,ш, ти дам да разбереш !

                                Грабнах са аз и- с Рейса- отидах  на Немското. Там беше Рудилно удиление тогава.Настаниха ма  на идно легло с друга като мене. И тя чака да ражда , ама теснотия !. Няма повече  легла . Толкоз!Ако сакаш,браче!Ку щете ми вярвайте!Тъй беше!

                            Дремя аз на идната страна  на леглото, чи кат ми са прияде,искарах идно кюфте .От къщи си  носех. Вай , ами кат влезе  при нас Шефа!Напрай ма  за две стутинки!

                               -Забранено е- кай- преди раждане да са яде!Можело да са задавя!Преглътнах

 набързо , а пък той побесня.

                            -Щом не слушаш-кай-като Серенгети ша родиш! Секцио  щял да ми праи!

                            Кога съм си събрала партакешите, не помна. Пеш-до центъра – на градския Рейс ..Направо в Кумлука- в пуликлиниката., при кака Каранфила ,санитарката.

                            -Леле , Саадет !, Ами те,вудите ти- истекли , ма!- ми вика тя.

                            Туриха ма направо на плота с плочките. Докторът , пък , помислил , че тече чешмата.Както и да е , зае се той.Насам- натам , роди се малкото Серенгети.Докторът лично му върза пъпа.Още го пазя за спомен! Многу съм му благударна!Аз исках да го кръстя на името на доктора , ама дядо му Асан щеши да са расърди

                           . Сига  Асанчо вече е началник. Бригада води в Чистотата.Израсна малкото Серенгети, ей!Да ни е жив и здрав и той , и доктора.Бизим дохтур- чок и дохтур!

 

 

 




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zdravkoandronov
Категория: Поезия
Прочетен: 153672
Постинги: 256
Коментари: 31
Гласове: 98
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930